Menu
ΚΑΛΑΘΙ

SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΧΩΡΟΥΣ 

Πολιτική Επιστροφών & Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση ηλεκτρονικής παραγγελίας ή τηλεφωνικής παραγγελίας .
Ο  πελάτης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την  παραγγελία εντός 3 ημερών ( απο την ημέρα συμφωνίας) 
Εξαιρούνται!!! οι παραγγελίες οι παραδόσεις των οποίων έχουν προκαθοριστεί αυθημερόν ή τις επόμενες 2 μέρες

Επιστροφή των προϊόντων δεχόμαστε σε 14 ημέρες από την μέρα της παραλαβής.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αποφασίσει να επιστρέψει τα εμπορεύματα πρέπει να έχει;
1. Το έντυπο της παραγγελίας η το e-mail επιβεβαίωσης - για ηλεκτρονικές παραγγελίες.
2. Την απόδειξη είσπραξης.
  • Η επιστροφή των εμπορευμάτων γίνεται από το ίδιο  άτομο και πάντα κατόπιν συνεννόησης.
  • Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. 
  • Το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη.
  • Εκτός και αν το προϊόν έχει  κατασκευαστικό ελάττωμα.
  • Σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος ανοιχθεί ο πελάτης θα πρέπει να φροντίσει την άριστη κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.
  • Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε κλειστή συσκευασία . (εργοστασιακή)
  • Eπιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 7 εργ. ημερών (εργ μερες= Δευτ-Παρ: 10:00-14:00)
Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε ακυρώσεις και επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες ή για προϊόντα κατόπιν παραγγελίας από προμηθευτές μας.
Δεν γίνονται επιστροφές σε έπιπλα που έχουν μονταριστεί
Δεν γίνονται επιστροφές σε προϊόντα που έχουν βγει από την εργοστασιακή συσκευασία 

Η δημοσίευση ψευδών ή παραπλανητικών αξιολογήσεων με στόχο την πρόκληση βλάβης στη φήμη της εταιρείας μπορεί να συνιστά παράνομη πράξη σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία (ενδεικτικά, Ν. 146/1914 περί αθέμιτου ανταγωνισμού και άρθρο 919 ΑΚ περί προσβολής προσωπικότητας μέσω ψευδών ισχυρισμών). Σε περίπτωση που διαπιστωθεί τέτοια ενέργεια, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες για την προστασία της, συμπεριλαμβανομένων καταγγελιών στις αρμόδιες αρχές και διεκδίκησης αποζημιώσεων για ηθική και οικονομική βλάβη.